Dostava
U saradnji sa kurirskim službama kupljenu robu isporučujemo na željenu adresu, na teritoriji Srbije.
Isporuka porudžbina biće naplaćena po važećem cenovniku kurirske službe koja obavlja uslugu transporta isporuke.
Molimo Vas za razumevanje po pitanju dogovorenog roka isporuke, učinićemo sve što je u našoj mogućnosti da kupljene proizvode dobijete i pre dogovorenog roka. Ukoliko se desi kašnjenje duže od 48h molimo Vas javite nam se kako bi zajedno rešili problem na najbolji način po obe strane. Uzmite u obzir da kurirska služba subotom i nedeljom ne isporučuje robu i da u radne dane ne spadaju subota, nedelja i državni praznici.
OBAVEZNO odmah nakon istovara robe prvo pregledajte pakovanje uređaja i uverite se da nema nikakvih fizičkih oštećenja ambalaže pre nego
što potpišete prijemnicu. Ako pri pregledu zaključite da je pakovanje oštećeno niste u obavezi da primite paket i možete odmah da reklamirate isporuku kuriru brze pošte. Ako je pakovanje neoštećeno, a niste odmah u mogućnosti da otpakujete i pregledate proizvod fizički, molimo Vas da uredjaj pregledate najkasnije u roku od 24h od trenutka isporuke. U slučaju da postoji skriveno oštećenje kontaktirajte kurirsku službu koja je vršila isporuku ili Marius i uputite prigovor na uslugu transporta. Obavezno sačuvajte transportnu ambalažu i račun koji vam je dao kurir kako zbog utvrdjivanja kako je do oštećenja došlo tako i zbog eventualnog povrata pošiljke.
U svakom od neželjenih slučajeva neophodno je da kurir sačini zapisnik kako bi reklamacija bila obrađena i na kraju uvažena. Naknadne
reklamacije na fizička oštećenja uređaja koja su nastala u transportu se neće priznavati, te Vas molimo da iskoristite svoje pravo na vreme.
Oštećenja koja se ne vide na pakovanju, a nastala su prilikom transporta robe, možete u roku od 24h prijaviti na brojeve telefona kuriske službe koja je donela paket ili Marius Call Centru na telefon 064 953 91 63.